dimecres, 17 de desembre del 2008

Carta als lectors: Facebook is killing me!!

La plaga del facebook està acavant amb la majoria de blogs personals, fotologs, amb el twitter, amb els albums de fotos on-line  i fins i tot amb el messenger o el propi correu electrònic! Sense anar més lluny, l'últim sopar de fires de St. Narcís en que vaig anar aquest any va estar totalment organitzat a través del susodicho facebook i espereu-vos ara que ve Nadal: ja veureu quin fart de postaletes virtuals i missatges als muros que enviarà la gent.

Doncs bé, aquest blog no és una excepció i amb cada vegada menys temps per part meva i menys visitants per part vostra està entrant en un estat de letargia considerable. Amb això no vull dir que abandoni ans el contrari! Vam resistir la plaga del fotolog, resistirem a la del facebook i les que arribin! No obstant la freqüència d'actualització és pot veure notablement disminuida (sorry)!

Salut! 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Narcis!!!
No abandonis! Comentarem jejejej

Salut i bones festes a travè del blog!

PD: Jo he enviat un correu electrònic per desitjar bones festes! Ueeee

Mua

Pili

Anònim ha dit...

Jo em pensava que ja havies abandonat, tant de temps sense actualitzar...

Un petó!

Lídia